مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:402020-10-26سياسي

احداث جاده ونک -سولیجان زمینه اتصال شرق به غرب کشور‏ ‏


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده ونک – سولیجان بروجن باعث کاهش مسافت صد کیلومتری فاصله بروجن به استان فارس می گردد و با احداث این جاده زمینه اتصال شرق به غرب کشور و انتقال بار ترافیکی از طریق شهرستان سمیرم را به همراه خواهد داشت.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: بروجن دارای 25 کیلومتر مرز مشترک جاده ای با شهرستان سمیرم از مسیرهای گرم آباد، امام قیس، سولیجان و روستای شمس آباد است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون بیشترین میزان حمل بار و مسافر میان این دو شهرستان از جاده های نقنه به سمیرم و روستای امام قیس به چشمه رحمان ونک در جریان است که با احداث جاده ونک به سولیجان مسیر دسترسی این شهرستان به استان فارس 100 کیلومتر نسبت به مسیر فعلی از سمت شهرضا نزدیک تر شده و زمینه دسترسی شهرستان سمیرم به محور بروجن به خوزستان نیز فراهم خواهد شد.

  وی تصریح کرد: مطالعات اولیه این طرح توسط کارشناسان راهداری و حمل ونقل جاده ای دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری انجام شده و پس از تأیید و تخصیص اعتبارات ملی و استانی در خصوص اجرا تصمیم گیری خواهد شد.

  سلیمی خاطرنشان کرد: احداث جاده ونک – سولیجان بروجن باعث کاهش مسافت صد کیلومتری فاصله بروجن به استان فارس می گردد و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث جاده ونک -سولیجان زمینه اتصال شرق به غرب کشور‏ ‏

احداث جاده ونک -سولیجان زمینه اتصال شرق به غرب کشور‏ ‏