مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:202020-10-26سياسي

افزایش حفاری های غیرمجاز درگلستان/50تور گردشگری غیرمجازشناسایی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از افزایش حفاری های غیرمجاز در استان خبرداد و گفت: سال گذشته 50 تور غیرمجاز که شبکه های مجازی هم فعال بودند در گلستان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصنعت گردشگری استان شرایط سختی را سپری می کند و لازم است همه دستگاه های اجرایی و علی الخصوص نیروی انتظامی استان در جهت حمایت از این حوزه در کنار جوامع گردشگری استان باشند.

تجری بیان کرد: تورهای غیرمجاز هم قوانین شرع و شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند و از سویی سلامت و امنیت افراد در این گونه تورها به دلیل نداشتن مجوز تضمین و قابلیت پیگیری وجود ندارد که متأسفانه در این خصوص شاهد اتفاقات بدی هم بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: با همکاری پلیس فتا و پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان گلستان در یک عملیات مشترک در دی و بهمن ماه سال گذشته بیش از 50 تور غیرمجاز که شبکه های مجازی هم بسیار فعال بودند شناسایی و اقدامات قانونی انجام گرفت.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی استان گنجینه ای بسیار ارزشمند است که متأسفانه در سال 99 شاهد افزایش حفاری های غیرمجاز در سطح استان هستیم که بسیاری از آن ها دستگیرشده و انتظار داریم این همکاری عملیاتی و اطلاعاتی مشترک همچنان ادامه و افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حفاری های غیرمجاز درگلستان/50تور گردشگری غیرمجازشناسایی شد

افزایش حفاری های غیرمجاز درگلستان/50تور گردشگری غیرمجازشناسایی شد