مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:052020-10-26سياسي

ابوالفتح: نباید نظرسنجی ها در آمریکا را ملاک قرار داد


یک کارشناس مسایل آمریکا با بیان این که طبیعی است افکار عمومی در ایران از شکست ترامپ خوشحال خواهد شد، معتقد است که نباید نظرسنجی ها را مبنای نتیجه قطعی انتخابات آمریکا دانست.

- یک کارشناس مسایل آمریکا با بیان این که طبیعی است افکار عمومی در ایران از شکست ترامپ خوشحال خواهد شد، معتقد است که نباید نظرسنجی ها را مبنای نتیجه قطعی انتخابات آمریکا دانست.

امیرعلی ابوالفتح در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این که نظرسنجی ها در آمریکا، افکار عمومی در ایران را به این سمت کشانده است که جو بایدن رییس جمهور بعدی آمریکاست، در حالی که کارشناسان معتقدند ترامپ در آراء الکترال پیش است، گفت: نظرسنجی ها در سال 2016 هم نشان می داد که هیلاری کلینتون رییس جمهور می شود و البته برآوردها هم اشتباه نبود ولی ترکیب و چیدمان ایالت ها در آمریکا سرنوشت انتخابات را مشخص می کند و باید بگویم که نظرسنجی ها در این بخش خیلی دقیق نیستند، از این جهت بعید نیست که دوباره با وجود برتری جو بایدن در همه نظرسنجی ها، ترامپ در آراء الکترال پیروز شود.

وی تاکید کرد که شاید اصلا سرنوشت انتخابات از طریق رای مردم مشخص نشود.

آن طور که ترامپ می گوید یا برنده می شوم یا تقلب شده یعنی یک درصد هم برای خود شکست را متصور نیست احتمالا همان آراء الکترال را در نظر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفتح: نباید نظرسنجی ها در آمریکا را ملاک قرار داد

ابوالفتح: نباید نظرسنجی ها در آمریکا را ملاک قرار داد