مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 03:552020-10-26سياسي

انتخابات کانون های فرهنگی و تبلیغی در گلستان برگزار شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی و تبلیغی در استان خبرداد و گفت: کانون های فرهنگی بهترین فرصت جهت کار تشکیلاتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا شاهد بوده ایم.

ولی نژاد با اشاره به این که کارکرد کانون ها وسیع تر و گسترده تر از دیگر تشکل هاست، افزود: کانون های فرهنگی می توانند ده ها برنامه و کارهای اجرایی و اجتماعی را عملیاتی کنند.

وی از مشارکت بیش از 80 درصد کانون های استان در انتخابات کانون های فرهنگی و تبلیغی گلستان خبرداد و تصریح کرد: مهدی باقریان، عمار فرجی، حجت الاسلام ابوالفضل محمد زاده، مهدی سندگل و محبت علی سیدی به ترتیب با حدا کثر آراء به عنوان نفرات اصلی کانون فرهنگی تبلیغی استان و طیبه صدیق به عنوان علی البدل انتخاب شد.

لزوم اقدامات فرهنگی در مقابله با جنگ تمام عیار ادارکی و شناختی دشمن در ادامه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان برای ضربه زدن به هویت و ارزش هایی که در قامت انقلاب اسلامی باعث بیداری ملت ها شده است، بسیج شده اند.

حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به اراده و نظام محاسباتی مردم در یک جنگ تمام عیار ادراکی و شناختی است لذا امروز برای رسیدن به قله تمدنی در این جنگ تمام عیار می طلبد نسبت به مباحث فرهنگی، بصیرتی، تبلیغی و معرفتی تلاش مضاعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کانون های فرهنگی و تبلیغی در گلستان برگزار شد

انتخابات کانون های فرهنگی و تبلیغی در گلستان برگزار شد