مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 01:202020-10-25بين الملل

حضور نیرو های امنیتی عراق در کنار تظاهرات کنندگان


سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق با اشاره به حضور نیرو های امنیتی در کنار تظاهرات کنندگان، اعلام کرد که نیرو های عراقی هیچ سلاح گرمی حمل نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، بغداد پایتخت عراق، در سالروز تظاهرات خیابانی سال گذشته که به کناره‌گیری دولت «عادل عبدالمهدی» و روی کار آمدن دولت «مصطفی الکاظمی» منجر شد، شاهد تجمع و تظاهرات مشابه بود.

یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق (نخست‌وزیری) در کنفرانسی خبری که عصر یکشنبه برگزار شد اعلام کرد که طبق دستور نخست‌وزیر، از تظاهرات‌کنندگان حمایت می‌شود و شماری از کسانی که سلاح سرد حمل می‌کردند در فاصله چند روز به سالروز تظاهرات اکتبر بازداشت شده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری السومریه، یحیی رسول با بیان اینکه «اجازه نمی‌دهیم کسی با امنیت تظاهرات‌کنندگان و سلامت آنان بازی کند» گفت، «برخی هستند که تلاش می‌کنند به تظاهرات‌کنندگان مسالمت‌آمیز، بی‌احترامی کنند».

این مقام نظامی عراقی با دعوت از معترضان خیابانی به «همکاری با دستگاه‌های امنیتی» اعلام کرد که «هیچ کدام از نیروها، سلاح گرم حمل نمی‌کنند».


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیرو های امنیتی عراق در کنار تظاهرات کنندگان

حضور نیرو های امنیتی عراق در کنار تظاهرات کنندگان