مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-25پزشكي

آغاز تعطیلی صنوف غیرضروری در 43 شهرستان از دوشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، علیرضا رییسی در ارتباط زنده تصویری با بخش خبری 21 شبکه اول سیما با اعلام افزایش آمار مبتلایان و فوتی های بیماری کرونا افزود: - معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: از صبح دوشنبه فقط گروه شغلی یک یعنی اورژانس و فروشگاه های اقلام ضروری مردم حق فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، علیرضا رییسی در ارتباط زنده تصویری با بخش خبری 21 شبکه اول سیما با اعلام افزایش آمار مبتلایان و فوتی های بیماری کرونا افزود: از میان گروه های شغلی چهارگانه، فردا فقط گروه شغلی یک یعنی اورژانس و فروشگاه های اقلام ضروری مردم حق فعالیت و باز بودن دارند و باقی گروه های شغلی 2، 3 و 4 تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: اگر گروه های شغلی 2، 3 و 4 از فردا به فعالیت خود ادامه دهند و طبق پروتکل های بهداشتی تعطیل نباشند بازرسان تعزیرات و نیروی انتظامی با اعمال جرایم معین اقدام به تعطیل نمودن واحدهای صنفی متخلف خواهند کرد.

رییسی تصریح کرد: تعطیلی گروه های شغلی 2، 3 و 4 در 43 شهرستان کشور اجرایی می شود.

وی افزود: ویروس با کسی شوخی ندارد، فقیر و غنی نمی شناسد از رییس جمهور تا سطوح پایین تر جامعه را مبتلا می کند مردم باید توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعطیلی صنوف غیرضروری در 43 شهرستان از دوشنبه

آغاز تعطیلی صنوف غیرضروری در 43 شهرستان از دوشنبه