مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-25پزشكي

وضعیت حاد کرونایی 4 شهر لرستان/ بازداشت برگزار کنندگان مراسمات عروسی


استاندار لرستان با اشاره به وضعیت حاد کرونایی در چهار شهرستان این استان، گفت: برگزار کنندگان مراسمات عروسی مورد برخورد قاطع و بازداشت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارند.

فوت 11 نفر در یک شبانه روز وی با بیان اینکه وضع استان لرستان به لحاظ شیوع این ویروس اصلاً مطلوب نیست، عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بیش از 11 نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری فوت کرده اند.

در حال حاضر بیش از 450 نفر در بیمارستان ها بستری هستند استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از 450 نفر در بیمارستان ها بستری هستند، افزود: تقریباً همه بیمارستان ها و همه تخت ها پر است.

خادمی، تصریح کرد: با وجود اعلام چهار شهرستان یاد شده در سطح ملی، اما به نظر ما خرم آباد هم وضعیت بهتری نسبت به اینها ندارد، یکی از معیارهایی که وزارت بهداشت شرایط خاص را اعمال می کند تعداد فوتی ها نسبت به بستری ها است.

استان واقعاً در وضعیت خوبی نیست وی، افزود: به دلیل اینکه تعدادی از بیماران خرم آباد در شهرستان های دیگر بستری می شوند ممکن است نسبت فوتی به بستری در این شهرستان کمتر نشان داده شود و خرم آباد را جز این شهرستان ها اعلام نکرده باشند، اما از دید ما که در جریان کار هستیم هم خرم آباد و هم بروجرد وضعیت مطلوبی ندارند و اگر بدتر از چهار شهرستان یاد شده نباشند، بهتر هم نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت حاد کرونایی 4 شهر لرستان/ بازداشت برگزار کنندگان مراسمات عروسی

وضعیت حاد کرونایی 4 شهر لرستان/ بازداشت برگزار کنندگان مراسمات عروسی