مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-25اجتماعي

فوت سه معلم ایذه ای بر اثر کرونا


تاکنون سه معلم ایذه‌ای خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که 2 نفر آن‌ها معلم بازنشسته بودند.

حسین آقاملاپور یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیدخدارحم موسوی و فرهاد نوروزی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش ایذه بودند که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند همچنین محمد نیازپور معلم آموزش و پرورش عشایر این شهرستان بر اثر کرونا در گذشت.

وی با بیان اینکه ابتلای این عزیزان به کرونا و در گذشت آن‌ها ارتباطی با مدارس نداشته‌است گفت: از بین آنان فقط محمد نیازپور هنوز شاغل بود که وی نیز در استان اصفهان و پیش از بازگشایی مدارس به کرونا مبتلا شده بود و هفته گذشته در بیمارستان رازی اهواز درگذشت.

مدیر آموزش و پرورش ایذه با اشاره به ابتلای 20 معلم دیگر این شهرستان به ویروس کرونا تصریح کرد: این معلمان دوران بیماری را سپری کرده و اکنون سالم و سلامت هستند.

وی آمار دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان ایذه را سه نفر عنوان کرد و افزود: این دانش‌آموزان اهل روستای چهار تنگ بودند و خارج از محیط مدرسه و به همراه خانواده به این ویروس مبتلا شده بودند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبانه روز گذشته 6 هزار و 191 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است و 296 نفر نیز جان خود را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سه معلم ایذه ای بر اثر کرونا

فوت سه معلم ایذه ای بر اثر کرونا