مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-25فناوري

جریمه 12 دفتر پیشخوان متخلف در شرایط کرونا


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از جریمه 12 دفتر پیشخوان متخلف به دلیل عدم رعابت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در این دفاتر، طی هماهنگی به عمل آمده با اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب، بازرسی های دوره ای از دفاتر پیشخوان سطح استان انجام گرفت.

 سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در این راستا ضمن بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دفاتر، ارزیابی لازم از میزان و سطح رعایت این پروتکل ها در محیط دفاتر انجام گرفت.

 وی افزود: بر اساس بندهای پنجگانه ابلاغی به دفاتر پیشخوان در خصوص رعایت موارد بهداشتی در دفاتر، ارزیابی های موردی حاکی از رعایت پروتکل ها در عمده دفاتر و عدم رعایت در برخی از دفاتر دیگر است، از همین رو تخلف دفاتری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، به کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان ارجاع می شود.

 سرایی ادامه داد: طی جلسه گذشته کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان دولت، تعداد 12 دفتر که پروتکل های بهداشتی را در حوزه مراقبت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت نکرده بودند، با اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 12 دفتر پیشخوان متخلف در شرایط کرونا

جریمه 12 دفتر پیشخوان متخلف در شرایط کرونا