مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-25سياسي

خبر عرف از الکترونیکی شدن انتخابات 1400


رییس ستاد انتخابات کشور گفت که تکلیف برگزاری الکترونیکی انتخابات با نظر شورای نگهبان تا آخر آبان ماه مشخص خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداو سیما: جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور درباره تمهیدات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات 1400 متناسب با شرایط کرونایی، گفت: تجربه نخستین ما در این باره مربوط به اسفند 98 است که در آن مقطع به مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردیم هر نوع شیوه نامه‌ای را که ارائه کنند مبنا قرار می‌دهیم که طبق شیوه نامه‌های آن دوره اقدام کردیم.

وی افزود: تجربه دیگر مربوط به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است که قرار بود 29 فروردین امسال برگزار شود، اما به شهریور موکول شد که طبق شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کردیم و برای انتخابات 1400 نیز قطعا همین رویه را در پیش می‌گیریم.

معاون سیاسی وزیر کشور، یکی از پیشنهاد‌های این وزارتخانه را برای انتخابات 1400، اعمال کل فرآیند الکترونیکی شدن انتخابات دانست.

عرف گفت: در انتخابات گذشته، جز یک مرحله که مربوط به صندوق رای است باقی 24 مرحله، الکترونیکی برگزار شد که در خصوص یک مرحله باقیمانده نیز با اعضای شورای نگهبان رایزنی کردیم، زیرا آقایان در آن شورا پرسش‌هایی از نظر فنی در این باره دارند که باید به آن پاسخ دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر عرف از الکترونیکی شدن انتخابات 1400

خبر عرف از الکترونیکی شدن انتخابات 1400