مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-25پزشكي

فواید شگفت انگیز سرکه


سرکه که جایگاه ویژه ای در یک رژیم غذایی سالم دارد، یکی از مهمترین منابع درمانی از دوران گذشته به حساب می آید.

- ، از سیب و عسل گرفته تا گلابی و مریم گلی، از گیاه چای ترش گرفته تا گیاه رز ماری، انواع معدودی از ده ها نوع سرکه موجود در جهان هستند که در این گزارش برخی از فواید این خوراکی را برمی شمریم: تنظیم وزن و چاقی می توانید با اضافه کردن یک قاشق بزرگ سرکه به سالاد و رژیم غذایی خود یا مخلوط کردن این مقدار سرکه با آب و استفاده از آن وزن خود را کاهش دهید، اما نباید فقط خوردن یک قاشق سرکه در روز نهایت تلاش شما برای کاهش وزن باشد.

ایبک ارتان متخصص ترکیه ای در امور تغذیه در مصاحبه با روزنامه حرییت می گوید: براساس تحقیقات انجام شده، افزودن یک قاشق سرکه به وعده های غذایی به مدت سه ماه می تواند به میزان 7/4 دهم واحد از شاخص توده بدنی شما بکاهد.

درمان سرفه های بی وقفه می دانیم که معروفترین شخصیت ها در تاریخ پزشکی مانند بقراط که پدر علم پزشکی به شمار می رود، از سرکه برای درمان عفونت ها و زخم های عمیق در قرن چهارم میلادی استفاده می کرده است.

علی رغم اینکه اکنون مشخص شده سرکه در برابر انواع باکتری ها فعال عمل نمی کند، اما همچنان از ترکیب عسل و سرکه به عنوان یک محلول قدیمی برای درمان سرفه های بی وقفه استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید شگفت انگیز سرکه

فواید شگفت انگیز سرکه