مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-25بين الملل

پادشاه مالزی درخواست نخست وزیر برای اعلام وضعیت اضطراری را رد کرد


پادشاه مالزی درخواست محی الدین یاسین ، نخست وزیر این کشور از او مبنی بر اعلام وضعیت اضطراری در پاسخ به بحران کرونا را رد کرد و گفت لزومی به این اقدام نمی بیند.

- پادشاه مالزی درخواست "محی الدین یاسین"، نخست وزیر این کشور از او مبنی بر اعلام وضعیت اضطراری در پاسخ به بحران کرونا را رد کرد و گفت لزومی به این اقدام نمی بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، این اقدام ضربه ای برای محی الدین محسوب می شود که در حال رویارویی با چالش رهبری از سمت انور ابراهیم ، رهبر اپوزیسیون بوده و در ائتلاف حاکم خود نیز درگیر جنگ است.

انور و دیگر منتقدان پیشنهاد محی الدین برای حاکمیت اضطراری را که شامل تعلیق پارلمان است، به عنوان تلاشی از سمت نخست وزیر برای ماندن در قدرت از طریق اجتناب از رقابت در پارلمان تقبیح کردند.

کاخ سلطنتی مالزی اعلام کرد محی الدین به منظور دست و پنجه نرم کردن با همه گیری کرونا، درخواست وضعیت اضطراری را مطرح کرده، اما دولت به خوبی در حال مدیریت بحران است.

مالزی شاهد افزایش مجدد موارد ابتلا به عفونت است و روز شنبه بزرگ ترین جهش روزانه خود را با رقم هزار و 228 مبتلای جدید اعلام کرد.

کاخ در بیانیه ای اعلام کرد: سلطان عبدالله بر این نظر است که درحال حاضر لزومی به اعلام اضطرار در کشور یا در هیچ کجای دیگری از مالزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مالزی درخواست نخست وزیر برای اعلام وضعیت اضطراری را رد کرد

پادشاه مالزی درخواست نخست وزیر برای اعلام وضعیت اضطراری را رد کرد