مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-25اقتصادي

فرآیند واگذاری اراضی دولتی در یزد الکترونیکی شد


یزد معاون عمرانی استاندار یزد از الکترونیکی شدن روند واگذاری اراضی دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صادقیان، صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی یزد اظهار داشت: برای اولین بار در استان با دستور استاندار، اطلاعات اراضی واگذار شده دولتی برای طرح های کشاورزی و غیر کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت امور اراضی استان احصا شد و در همین راستا بانک اطلاعاتی اراضی مذکور تشکیل شد.

معاون عمرانی استاندار یزد افزود: اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی اراضی دولتی به دو دسته طرح های کشاورزی و وابسته به کشاورزی و طرح های غیر کشاورزی تقسیم بندی شده و در گام اول اراضی واگذار شده برای طرح های غیر کشاورزی مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون 775 قطعه زمین که در سالهای گذشته برای طرح های غیرکشاورزی و صنعتی واگذار شده و دارای پیشرفت فیزیکی پایین بودن برای تعیین تکلیف به کمیسیون ماده 33 ارجاع شده و از این مقدار 102 زمین تعیین تکلیف و خلع ید شده اند.

صادقیان بیان کرد: تعیین تکلیف زمین های واگذار شده طی سالهای گذشته، پتانسیل بسیار خوبی برای استان هستند چون تمام این زمین ها مراحل قانونی اخذ مجوزها را طی کرده اند و می توان از این ظرفیت استفاده کرد و این اراضی را برای متقاضیان جدید در کوتاه ترین زمان ممکن با مجوزهای اخذ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند واگذاری اراضی دولتی در یزد الکترونیکی شد

فرآیند واگذاری اراضی دولتی در یزد الکترونیکی شد