مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-25اقتصادي

استانداردهای زیست محیطی در پروژه آب شیرین کن بندرعباس لحاظ شده است


پروژه آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس یکی از ابرپروژه های کشور در بخش شیرین سازی آب است که تا کنون حدود هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 500میلون یورو سرمایه گذاری ارزی در آن صورت گرفته است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: پروژه آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس یکی از ابرپروژه های کشور در بخش شیرین سازی آب است که تا کنون حدود هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 500میلون یورو سرمایه گذاری ارزی در آن صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان صبح امروز(چهارم آبان ماه) در بازدید از روند اجرای آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس، وضعیت بخشی از این آّب شیرین کن به ظرفیت انتقال روزانه 40 هزار مترمکعب آب به شهرخمیر و روستاهای اطراف آن که قرار است به زودی با حضور رییس جمهور افتتاح شود، را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

به گفته استاندار فاز اول آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس با عنوان طرح ملی ساقی کوثر با هدف تأمین بخشی از نیاز آبی حوزه صنعت، کشاورزی و آب شرب مردم استان های هرمزگان، کرمان و یزد، با ظرفیت انتقال روزانه 200هزار متر مکعب به زودی وارد مدار تولید می شود.

دکتر همتی استاندار هرمزگان در بازدید از آب شیرین کن که با ظرفیت یک میلیون مترمکعب طراحی و در حال اجراست، گفت: این پروژه یکی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای زیست محیطی در پروژه آب شیرین کن بندرعباس لحاظ شده است

استانداردهای زیست محیطی در پروژه آب شیرین کن بندرعباس لحاظ شده است