مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-25اقتصادي

پهلوگیری کشتی حامل 31 هزارتنی برنج در بندرعباس


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پهلوگیری سی و چهارمین کشتی کالاهای اساسی در سال جاری حامل 31 هزار تن برنج هندی در اسکله 18بندر شهید رجایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پهلوگیری سی و چهارمین کشتی کالاهای اساسی در سال جاری حامل 31 هزار تن برنج هندی در اسکله 18بندر شهید رجایی خبر داد.

علیرضا محمدی کرجی ران روز گذشته(سوم آبان ماه) در حاشیه تخلیه این کشتی، افزود: این کشتی حامل 31 هزارو 170 تن برنج است که از مبدا هند وارد بندر شهید رجایی شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طی هشت ماه امسال حدود یک میلیون 300 هزار تن انواع کالای اساسی که بصورت غیرکانتینری وارد بندر شهید رجایی شده و عملیات تخلیه و بارگیری آن صورت پذیرفته است.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت های کاری دولت و مخصوصاً سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور می باشد اظهار کرد: به واسطه شرح وظایف و رسالت کاری تعیین شده، این اداره کل سعی نموده تا خدمات مطلوب و با کیفیت به ذینفعان مربوطه ارائه کند این مقام مسئول اجرای مؤثر قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی ها را ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری کشتی حامل 31 هزارتنی برنج در بندرعباس

پهلوگیری کشتی حامل 31 هزارتنی برنج در بندرعباس