مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-25ورزشي

پلمب 2 سالن ورزشی در ماکو


سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو گفت: دو سالن ورزشی و یک واحد گیم نت در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتوکل های بهداشتی پلمب شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو گفت: دو سالن ورزشی و یک واحد گیم نت در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتوکل های بهداشتی پلمب شد.

ندا اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه شورای مبارزه با کرونا ویروس ماکو دو واحد سالن ورزشی و یک واحد گیم نت که بصورت مخفیانه ارائه خدمات می کردند و به محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا بی توجه بودند، پلمب شدند.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی ماکو با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار کرد: این زمین چمن مصنوعی به وسعت 114 متر مربع در زمینی به مساحت 2000 متر مربع ساخته شده است که زمین چمن مصنوعی این پروژه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر ماکو واگذار شده است.

وی در ادامه همچنین با تاکید براینکه 14 فضای سرپوشیده و دو فضای روباز در این شهرستان برای فعالیت های ورزشی وجود دارد، افزود: افزایش سرانه ورزشی این شهرستان یکی از رسالت های این اداره است که در سایه افتتاح این پروژه سرانه ورزشی به بیش از یک و نیم متر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 سالن ورزشی در ماکو

پلمب 2 سالن ورزشی در ماکو