مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-25سياسي

آثار معنوی وقف در جامعه فوق العاده است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس حمایت قوه مقننه را از اقدامات و فعالیت های سازمان اوقاف و امورخیریه اعلام کرد و گفت: آثار معنوی وقف در جامعه فوق العاده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس حمایت قوه مقننه را از اقدامات و فعالیت های سازمان اوقاف و امورخیریه اعلام کرد و گفت: آثار معنوی وقف در جامعه فوق العاده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا میر تاج الدینی در نشست تخصصی وقف که با حضور مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه امامزادگان و موقوفات را در کل کشور به پایگاه های فرهنگی و اجتماعی تبدیل کرده و همواره مورد حمایت مجلس شورای اسلامی بوده و در این مجلس نیز که مجلس انقلابی است، مورد حمایت خواهد بود وی با بیان اینکه آثار معنوی وقف در جامعه فوق العاده است، ادامه داد: وقتی که وقف شکل می گیرد، بیانگر دین باوری و آخرت گرایی افراد است و هرچقدر وقف در جامعه نهادینه شود، گرایش دینی مردم زیاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آثار مادی وقف نیز همواره دیده شده است و آنچه که از اداره کل اوقاف استان انتظار داریم عبارت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار معنوی وقف در جامعه فوق العاده است

آثار معنوی وقف در جامعه فوق العاده است