مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25پزشكي

اروپا دومین منطقه در جهان با بیش از 250 هزار فوتیِ کرونا


اروپا دومین منطقه در جهان است که موارد فوتی های کروناویروس در آن بیش از 250 هزار نفر اعلام شده و هم اکنون درگیر موج دوم شیوع بیماری کووید-19 است.

- اروپا دومین منطقه در جهان است که موارد فوتی های کروناویروس در آن بیش از 250 هزار نفر اعلام شده و هم اکنون درگیر موج دوم شیوع بیماری کووید-19 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اروپا پس از آمریکای لاتین دومین منطقه در جهان است که تعداد مرگ و میرهای ناشی از کروناویروس در آن روز گذشته (شنبه) از 250 هزار نفر فراتر رفت و رکورد روزانه موارد ابتلا در دو هفته گذشته در آن ثبت شده است.

روز پنج شنبه برای اولین بار در اروپا تعداد موارد ابتلا به کروناویروس طی یک روز 200 هزار نفر اعلام شده و در بسیاری از کشورهای جنوب اروپا بیشترین موارد ابتلا طی یک روز گزارش شد.

آمارها نشان می دهد اروپا نزدیک به 19 درصد موارد جهانی مرگ و میر و حدود 22 درصد از مجموع موارد ابتلا را به خود اختصاص داده است.

انگلیس، ایتالیا، فرانسه، روسیه، بلژیک و اسپانیا نزدیک به دو سوم از حدود 250 هزار فوتی ثبت شده از مجموع حدود هشت میلیون ابتلا در اروپا را به خود اختصاص داده اند.

انگلیس با حدود 45 هزار مورد فوتی در میان کشورهای اروپایی در رتبه نخست جای دارد و پس از آن ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و روسیه جای گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا دومین منطقه در جهان با بیش از 250 هزار فوتیِ کرونا

اروپا دومین منطقه در جهان با بیش از 250 هزار فوتیِ کرونا