مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25سياسي

موقوفات ربع رشیدی می تواند اقتصاد کشور را بهبود دهد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: موقوفات ربع رشیدی بسیار با اهمیت است و می تواند در این جنگ اقتصادی به داد اقتصاد رسیده و بهبود بخشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: موقوفات ربع رشیدی بسیار با اهمیت است و می تواند در این جنگ اقتصادی به داد اقتصاد رسیده و بهبود بخشد.

علیرضا منادی در نشست تخصصی وقف که با حضور مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از وقف، اقتصاد و امانت خلق است که می تواند به داد اقتصاد برسد.

وی ادامه داد: موضوع وقف ریشه ی دینی دارد و علت اینکه یک روحانی مدیر اداره اوقاف می شود، همین موضوع است که البته مدیر باید معاونین خوب و متخصص در حوزه های مختلف داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه از سرمایه های موقوفات بهره مند شویم، باید از اقتصاد دانان کاردان مشاوره بگیریم که بحث ربع رشیدی یکی از با اهمیت ترین موقوفات است و امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم، باید از این وقف در جهت بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات ربع رشیدی می تواند اقتصاد کشور را بهبود دهد

موقوفات ربع رشیدی می تواند اقتصاد کشور را بهبود دهد