مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25سياسي

ضرورت تشکیل فراکسیون وقف در مجلس شورای اسلامی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار با مجمع نمایندگان استان پیشنهاد تشکیل فراکسیون وقف را در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار با مجمع نمایندگان استان پیشنهاد تشکیل فراکسیون وقف را در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در نشست تخصصی وقف که با حضور مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد ا اداره کل اوقاف و امور خیریه ی استان در طول سال گذشته اظهار کرد: اولین حوزه ای که اداره اوقاف استان در این حوزه فعالیت و جلوه ای خاصی دارد، حوزه ی فرهنگی و اجتماعی است از ایام نوروز برنامه آرامش بهاری در امامزاده ها کلید می خورد وی ادامه داد: امسال بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه های خود را از طریق فضای مجازی اجرا کردیم و همچنین برنامه ضیاف الهی در ماه رمضان برگزار می شد که امسال بخاطر بحث کمک معیشتی، حدود 50 هزار بسته ی معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در ماه محرم در قالب طرح شمیم حسینی بیش از 1 میلیارد تومان به هیأت های حسینی داده شد، عنوان کرد: تعداد 1500 بسته ی پک کامل لوازم التحریر نیز در قالب طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل فراکسیون وقف در مجلس شورای اسلامی

ضرورت تشکیل فراکسیون وقف در مجلس شورای اسلامی