مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25سياسي

دوران امامت امام حسن عسکری(ع) تمرینی برای دوران غیبت صغری بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وضعیت حاکم در زمان امامت امام حسن عسکری(ع) طوری بود که آن دوران ، تمرینی برای دوران غیبت صغری بود.

- دوران امامت امام حسن عسکری(ع) تمرینی برای دوران غیبت صغری بود ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وضعیت حاکم در زمان امامت امام حسن عسکری(ع) طوری بود که آن دوران ، تمرینی برای دوران غیبت صغری بود.

حجت الاسلام رسول برگی در گفت وگو با ایسنا در خصوص زندگانی امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: چندین روز در تاریخ در مورد ولادت امام حسن عسکری(ع) نوشته شده است که روزهای دهم، هشتم و یا چهارم ربیع الثانی سال 232 هجری قمری به عنوان ولادت امام نقل شده است و براساس نظر اکثریت مورخان چون که در آن زمان خلفا امام هادی(ع) را جبراً به سامراء برده بودند ، امام حسن عسکری(ع) نیز در شهر سامرا به دنیا آمدند.

وی ادامه داد: امام حسن عسکری(ع) 28 سال عمر کرده اند و سپس به شهادت رسیدند و مادر ایشان نیز بانوی بزرگوار و پاک دامن در زمان خود بود و طبق روایت مورخین جزو بانوان عارفه و صالحه آن زمان محسوب می شد و نام بزرگوارش نیز حدیثه و لقبش نیز سلیل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران امامت امام حسن عسکری(ع) تمرینی برای دوران غیبت صغری بود

دوران امامت امام حسن عسکری(ع) تمرینی برای دوران غیبت صغری بود