مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-25سياسي

لزوم برخورد با عوامل اصلی توزیع کننده موادمخدر در ایلام


امام جمعه ایلام بر لزوم برخورد با عوامل اصلی توزیع کننده موادمخدر در ایلام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح یکشنبه در دیدار با رییس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: استان ایلام یکی از پاک ترین مناطق کشور در بحث مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از مشکلات اقتصادی باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی شده است، گفت: مواد مخدر جزو آسیب های مهمی است که نه تنها دامن فرد را می گیرد بلکه موجب متلاشی شدن بنیان و امنیت خانواده ها نیز می شود.

کریمی تبار بیان کرد: مواد مخدر مشکلات عدیده ای برای اجتماع و جامعه به وجود می آورد، بخش مهمی از سرقت های سطح استان ناشی از اعتیاد و برای تامین هزینه مواد مخدر است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: ایلام در خصوص معتادین و مصرف مواد مخدر جزو استان هایی محسوب می شود که کمترین آمار را دارد، ولی نیاز است مسئولان مربوطه برای پیشگیری و کنترل مواد مخدر در استان اقدام کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: شناسایی و برخورد قاطعانه با عوامل اصلی توزیع کننده مواد مخدر صنعتی امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برای بازپروری افرادی که تاکنون معتاد بوده اند باید زمینه ترک مهیا شود تا مجدداً به آغوش جامعه بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با عوامل اصلی توزیع کننده موادمخدر در ایلام

لزوم برخورد با عوامل اصلی توزیع کننده موادمخدر در ایلام