مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-25سياسي

رفع مشکلات در محله ها با محوریت مساجد انجام شود


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش اصلی کار و رفع مسائل در محلات محروم باید با محوریت مسجد انجام شود و ارتباط چهره به چهره با خانواده ها برقرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین، علیرضا نظری ظهر امروز در بازدید از مناطق محروم شهر خمین اظهار کرد: براساس آمارها 14 هزار نفر در محله فیروزآباد شهرستان خمین ساکن هستند که متاسفانه آمار اعتیاد در این منطقه 1800 نفر است.

وی بیان کرد: فقر مالی و فرهنگی در این محلات مشکلات جدی ایجاد کرده که آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و فرزندان طلاق در پی دارد به طوری که فقر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در هم تنیده شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به ترکیب و بافت برخی محلات، ریشه کن کردن مشکلات امری دشوار و با موانع بسیاری مواجه خواهد شد.

نظری با اشاره به اهمیت تعامل مسوولان در راستای رفع مشکلات، خاطرنشان کرد: بخش اصلی کار و رفع مسائل در محلات باید با محوریت مسجد انجام شود و ارتباط چهره به چهره با خانواده ها برقرار شود.

وی بیان کرد: نهادهای خدمات رسانی مانند کمیته امداد و بهزیستی باید حداکثر ظرفیت خود را برای دستگیری بکار گرفته و گام بعدی به منظور توانمندسازی این افراد تلاش و اعتبارات لازم در این زمینه تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات در محله ها با محوریت مساجد انجام شود

رفع مشکلات در محله ها با محوریت مساجد انجام شود