مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-25اقتصادي

افزایش قیمت بلیت هواپیما پروازها را خالی تر کرد/جبران هزینه ها از جیب مردم


افزایش قیمت های 155 درصدی در حالی هنوز لغو نشده که به عقیده بسیاری از کارشناسان این افزایش قیمت ها در نهایت به ضرر شرکت های هواپیمایی تمام خواهد شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: شرکت هواپیمایی ایران در اقدامی که نرخ گذاری بلیت هواپیما بر اساس نرخ ارز 27 هزار تومانی نامیده شد، قیمت بلیت هواپیما را به میزان 155 درصد افزایش داد و نرخ مصوب شهریور 98 بر اساس دلار 11 هزار تومانی را تغییری قابل توجه داد.

البته این افزایش قیمت که منجر به اعتراض وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز شد، با چراغ سبز وزیر راه و شهرسازی انجام می شود، چرا که محمد اسلامی پیش از این در اظهار نظری گفته بود: به دلیل اجرای طرح نشستن یک در میان مسافران مجبور به افزایش قیمت بلیت ها هستیم.

علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در نامه ای اعتراضی به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نوشت: همان گونه که استحضار دارید شرکت های هواپیمایی در اکثر مسیرهای داخلی بر خلاف دستور جنابعالی، مبنی بر لغو افزایش نرخ پروازها، قیمت خدمات خود را بیش از 100 درصد و تحت عنوان کف قیمت افزایش داده اند، ضمن آن که دفاتر خدمات مسافرتی را نیز به صورت مستمر تهدید به قطع سیستم فروش یا ابطال قراردادهای همکاری فی مابین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت بلیت هواپیما پروازها را خالی تر کرد/جبران هزینه ها از جیب مردم

افزایش قیمت بلیت هواپیما پروازها را خالی تر کرد/جبران هزینه ها از جیب مردم