مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-25پزشكي

از خواص پنهان شده در پوست انار چه می دانید؟


از پوست انار معمولا افراد استفاده نمی کنند و آن را دور میریزند، اما اگر بدانید که پوست انار از چه خواص و فواید فوق العاده ای برخوردار است هرگز این کار را نمی کنید.

- انار یکی از میوه های درختی است که دانه هایی اغلب قرمز و گاهی سفید یا به رنگ هایی بین آن دو دارد و رنگ پوست آن نیز اغلب قرمز و گاه سیاه و یا تقریباً زرد است.

این میوه بهشتی علاوه بر اینکه خودش دارای خواص بسیار زیادی می باشد پوستش نیز فواید فراوانی برای درمان بیماری ها و زیبایی پوست و مو دارد .

در این بخش با فواید بی نظیرجوشانده پوست انار آشنا شوید.

فواید جوشانده پوست انار در درمان اسهال نمناک نوشت؛ جوشانده پوست انار اسهال ناشی از مسمومیت غذایی و اسهال خونی را برطرف می کند این جوشانده قابض است و قند ادرار را کم می کند و موجب تصفیه خون می شود همچنین برای جلوگیری از خونریزی رحم بسیار مفید است.

خواص بی نظیر و فوق العاده پوست انار دفع کرم های روده و معده با جوشانده انار جوشانده پوست انار کرم های روده و معده را بر طرف می سازد فقط کافیست پوست خشک انار را به مقدار 4 گرم با کمی آب گرم مخلوط نمایید و سپس میل کنید.

بهبود زخم شانکر با جوشانده پوست انار برای بهبود و خشک کردن زخم شانکر مقداری پوست انار خشک شده و پودر شده را روی آن بپاشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خواص پنهان شده در پوست انار چه می دانید؟

از خواص پنهان شده در پوست انار چه می دانید؟