مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-25اقتصادي

عرضه 47هزار تن گوگرد پالایشگاه بندرعباس در بورس بین المللی کالا


مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون 47 هزار تن گوگرد تولیدی شرکت پالایش نفت بندرعباس با عرضه در رینگ بین المللی بورس کالا صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هاشم نامور اظهار کرد: پالایشگاه نفت بندرعباس وظیفه پالایش نفت خام سنگین کشور را بر عهده دارد و بر همین اساس روزانه 240 تن گوگرد به عنوان یکی از فرآورده های ویژه در این پالایشگاه تولید می شود.

وی بیان داشت: شرکت پالایش نفت بندرعباس دارای ظرفیت تولید گوگرد به شکل گرانول به ظرفیت 250 تن در روز است که متناسب با نیاز بازار دانه های گرانول با قطر 2 تا 6 میلیمتر در این شرکت تولید می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: در سال 97 با بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت بنزین و نفت گاز و کاهش میزان گوگرد بنزین از حدود  400 ppm به کمتر از 10 ppm و همچنین کاهش میزان گوگرد نفت گاز تولیدی از حدود 10 هزارppm  به کمتر از 50 ppm  و تولید بنزین و نفت گاز با استانداردهای یورو 5 و یورو 4 مطابق با استاندارد های جهانی، ظرفیت تولید گوگرد نیز در پالایشگاه بندرعباس 120 تن در روز افزایش یافت  و به 240 تن در روز رسید.

 نامور تصریح کرد: استقرار پالایشگاه نفت بندرعباس در سواحل خلیج فارس و دسترسی به آبهای آزاد از ویژگی های صادراتی شرکت پالایش نفت بندرعباس اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 47هزار تن گوگرد پالایشگاه بندرعباس در بورس بین المللی کالا

عرضه 47هزار تن گوگرد پالایشگاه بندرعباس در بورس بین المللی کالا