مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-25سياسي

شماره 98 فصلنامه «نقد و نظر» منتشر شد


نود و هشتمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «نقد و نظر» به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

- نود و هشتمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی نقد و نظر به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمایه گردید.

از جمله مقالات این شماره می توان به احتجاج اخلاقی بر ضرورت زندگی پس از مرگ نوشته امیر دیوانی، نسبت سعادت اخلاقی و جاودانگی در اندیشه ابن عربی و کرکگور اثر علیرضا آرام و سیداحمد فاضلی، بررسی جاودانگی انسان از دیدگاه ابومنصور ماتریدی به قلم سیدلطف الله جلالی اشاره کرد.

همچنین، برهان در فلسفه کانت اثر علی لاریجانی، برهان وجودی آنسلم (بر اساس تقریر گراهام اُپی) و مقایسه آن با برهان صدیقین ابن سینا نوشته فرح رامین، پژوهشی در باب تفاوت عرفان، فلسفه و کلام به قلم سیدرضا اسحاق نیا، بررسی تحلیلی و مقایسه ای مفهوم جوهر در فلسفه ارسطو و ملاصدرا اثر عیسی موسی زاده و مصطفی عابدی جیغه و ابراهیم علیپور از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه نقد و نظر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 98 فصلنامه «نقد و نظر» منتشر شد

شماره 98 فصلنامه «نقد و نظر» منتشر شد