موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-25اقتصادي

مراکز فرهنگی و هنری فردیس؛ زخم خوردگان مظلوم کرونا


حوزه فرهنگ و هنر که همواره در راستای ایجاد روحیه و نشاط و فرهنگ سازی در جامعه فعال بوده است امروز در سایه ویروس منحوس کرونا جراحت برداشته و ترمیم این جراحت عمیق نیازمند تدبیر و اقدامی جدی از سوی مسؤولان این امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، می گویند؛ عملا این بسته ها یا کارایی لازم را نداشت و یا به طور کامل اجرا نشد.

در بمب جمعیتی شهر کوچک و بدون زیرساخت فردیس، وجود مراکز فرهنگی آموزشی یا فرهنگی تفریحی، غنیمتی است که می تواند بخش کوچکی از نیازهای این شهر را تامین کند وانتظار می رود سرمایه گذاری که در این منطقه سرمایه اش را اگرچه برای کسب درآمد اما با عشق و علاقه برای ارائه خدمت  می گذارد؛ مورد حمایت ویژه مسئولان  قرار گیرد.

از اصناف تا باشگاه های ورزشی، همه صحبت های خود را از طریق رسانه های مختلف به گوش مسؤولان رساندند و گاهی برخی ها یواشکی یا با اغماض و مماشات مسؤولان نظارتی، سرخودانه از محدودیت خارج شدند و چراغ کسب و کار را روشن نگه داشتند.

اما مراکز فرهنگی، هنری  به ویژه برخی از آنها همچون سینماها مظلوم واقع شدند و با وجود تعطیلی مطلق در مدت زمان فوق، کمتر حرفی از مشکلاتشان زده شد.

برخی از دفاتر مطبوعاتی و رسانه ها در فردیس اگرچه کارشان همچنان ادامه دارد، اما اول  با گرانی کاغذ و بعد با بالارفتن هزینه های اجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فرهنگی و هنری فردیس؛ زخم خوردگان مظلوم کرونا

مراکز فرهنگی و هنری فردیس؛ زخم خوردگان مظلوم کرونا