مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-25سياسي

درک شخصیت کودکان کلید اصلی شیوه تربیتی است


یک مشاور خانواده با بیان این که والدین باید شیوه تربیتی خود را با خلق و خوی کودک مطابقت دهند، گفت: کلید اصلی شیوه تربیتی مناسب درک شخصیت خلق و خوی کودک است - ایسنا/لرستان یک مشاور خانواده با بیان این که والدین باید شیوه تربیتی خود را با خلق و خوی کودک مطابقت دهند، گفت: کلید اصلی شیوه تربیتی مناسب درک شخصیت خلق و خوی کودک است رضا سپهوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کلید اصلی شیوه تربیتی مناسب درک شخصیت خلق و خوی کودک است تا در کنار آن بتوانید استعدادها و تمایلات او را بهتر شناسایی کنید.

وی با اشاره به این که همه والدین دوست دارند فرزندانشان خوشحال، خوش رفتار و قابل احترام از سوی دیگران باشند، عنوان کرد: فرزندانی که بتوانند به راحتی با دیگران تعامل ایجاد کنند.

سپهوند افزود: هیچ کس دوست ندارد به داشتن فرزندی بی تربیت متهم شود، روش های مؤثر آموزش، مسائل تربیتی و کمک گرفتن از مشاور می تواند به بهترین وجه ممکن به والدین در این راستا کمک کند.

این مشاور خانواده با اشاره به این که خود والدین به سه گروه مقتدر، مستبد و آسان گیر تقسیم می شوند، عنوان کرد: والدین مقتدر توقعات و خواسته های واضحی دارند و به احساسات کودک خود احترام می گذارند، آن ها انعطاف پذیر هستند و از روش حل مسئله به صورت مشارکتی با کودک خود استفاده و در عین حال بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک شخصیت کودکان کلید اصلی شیوه تربیتی است

درک شخصیت کودکان کلید اصلی شیوه تربیتی است