مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-25اقتصادي

اعمال محدودیت 22گانه یک هفته ای در کرمانشاه


استاندار کرمانشاه از اعمال محدودیت 22گانه یک هفته ای در کرمانشاه به دلیل شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اعلام برقراری محدودیت های 22 گانه کرونایی، اظهار کرد: بر این اساس از روز دوشنبه هفته جاری (پنج آبان) به مدت یک هفته تمام ادارات، بازار و سایر صنوف به غیر از دستگاه های اجرایی خدمات رسان در پنج شهرستاناسلام آباد غرب، گیلانغرب، هرسین، جوانرود و سرپل ذهاب تعطیل است.

وی افزود: ساعات کاری ادارات در دیگر شهرستان های استان از جمله شهر کرمانشاه از ساعت 8 الی 12 با 50 درصد ظرفیت کارکنان اعلام می شود.

استاندار کرمانشاه همچنین از اعمال 22 محدودیت و ممنوعیت جدید برای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا در کلیه شهرستان های استان به مدت یک هفته (از 5 آبان) خبر داد.

بدین ترتیب اصناف زیر از روز دوشنبه به مدت یک هفته تعطیل هستند: 1- فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی 2- مراکز قنادی و شیرینی پزی، شیرینی فروشی، آبمیوه و بستنی 3- مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری (اغذیه فروشی ها، آش، حلیم و مشابه) 4- نمایشگاه های تخصصی و عمومی 5- دانشگاه، مدارس، کلیه آموزشگاه ها، زبانسراها و حوزه های علمیه 6- کتابخانه ها 7- استخرهای سرپوشیده 8- سینما وتئاتر و مراکز مشابه 9- موزه ها 10- تالارهای پذیرایی 11- آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی 12- باشگاه های ورزشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت 22گانه یک هفته ای در کرمانشاه

اعمال محدودیت 22گانه یک هفته ای در کرمانشاه