مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-25ورزشي

معمای مظاهری و تراکتور حل شد


ماجرای پیچیده جدایی رشید مظاهری از تراکتور و شکایت متقابل دو طرف از همدیگر به پایان رسیده و به زودی به طور رسمی دروازه بان ملی پوش استقلال می تواند قراردادش را با این تیم ثبت کند.

- ماجرای پیچیده جدایی رشید مظاهری از تراکتور و شکایت متقابل دو طرف از همدیگر به پایان رسیده و به زودی به طور رسمی دروازه بان ملی پوش استقلال می تواند قراردادش را با این تیم ثبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده جدایی رشید مظاهری از تراکتور به علت شکایت دو طرف از همدیگر در اتفاق فدراسیون های فوتبال دست به دست می شود و طی روزهای آینده رای نهایی این پرونده ابهام برانگیز صادر خواهد شد.

این پرونده به گفته نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دارای وجوه مختلفی است که روند صدور رای را پیچیده کرده است.

در واقع رشید مظاهری که با فسخ یک طرفه قراردادش از تراکتور جدا شده، با شکایت در کمیته تعیین وضعیت، خواستار دریافت مطالبات معوقه خود از این باشگاه شده است.

او هم چنین برای فسخ قرارداد خود، مدعی است که برای سال دوم و سوم هیچ مبلغی در قراردادش درج نشده بود و در نتیجه ملزم به ادامه همکاری با این تیم نیست.

از سوی دیگر، تراکتور ادله مظاهری برای فسخ قرارداد را قانونی نمی داند و مسوولان این باشگاه مدعی هستند که قرارداد او برای سال دوم و سوم همکاری دارای مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای مظاهری و تراکتور حل شد

معمای مظاهری و تراکتور حل شد