مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-25سياسي

عزاداری محتوایی؛ والاتر از زیارت ظاهری


اکنون و در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) که مانند بسیاری از سال های دیگر نمی توانیم به صورت دسته جمعی عزاداری کنیم، - ایسنا/خراسان جنوبی یک مشاور و کارشناس مذهبی گفت: اکنون و در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) که مانند بسیاری از سال های دیگر نمی توانیم به صورت دسته جمعی عزاداری کنیم، لازم است با دیدن فیلم هایی از زندگی آن حضرت و خواندن زیارت و حتی تولید محتوا در فضای مجازی حتی در حد یک جمله از آن امام معصوم به نشر معارف زندگی آن حضرت کمک کنیم.

حجت الاسلام قاسم فلسفی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عزاداری امسال برای ائمه در شرایط شیوع کرونا باعث شد تا عزاداری در حیطه محتوایی که سال ها بود فراموش شده بود را دوباره احیا کنیم.

وی افزود: بسیاری از افراد در خانه و دور از عزاداری های محله ای ماه محرم و صفر مشغول دیدن فیلمی در این باره، خواندن کتاب هایی در مورد زندگی ائمه(ع) و یا تولید محتوایی در فضای مجازی شدند.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: شرایط ویژه امسال باعث شد به دنبال ارتقای محتوایی ماه محرم و صفر شویم و این یعنی اینکه پس از 1400 سال هنوز به این قیام پربارتر از همیشه پرداخته شده است.

فلسفی ادامه داد: رسانه ها در این مدت عزاداری برای تولید محتوا بسیار تلاش کردند و کرونا باعث شد جنبه های مغفول مانده عزاداری بیشتر هویدا و آشکار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محتوایی؛ والاتر از زیارت ظاهری

عزاداری محتوایی؛ والاتر از زیارت ظاهری