مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-25سياسي

طرح «ختم قرآن در شش دقیقه» در مصلی های خراسان شمالی برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: طرح «ختم قرآن در شش دقیقه» از سال گذشته آغاز شد که در حال حاضر در تمام مصلی های شهرستان های استان انجام می شود.

- طرح ختم قرآن در شش دقیقه در مصلی های خراسان شمالی برگزار می شود ایسنا/خراسان شمالی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: طرح ختم قرآن در شش دقیقه از سال گذشته آغاز شد که در حال حاضر در تمام مصلی های شهرستان های استان انجام می شود.

هاشم شیرازیان، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح استانی ختم قرآن در شش دقیقه برای اولین بار در خراسان شمالی انجام شد، گفت: این طرح ویژه مصلاهای استان تدوین شده است که بر اساس این طرح نمازگزاران پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه و به طور دسته جمعی قرآن را که در صفحات مجزا تهیه شده، قرائت می کنند و این طرح به پیشنهاد فعالان قرآنی استان انجام شد و استان های دیگر نیز به دنبال الگوگیری از این طرح استانی هستند.

شیرازیان همچنین در ادامه گفت: نمازگزاران پیش از شروع خطبه های نماز جمعه این طرح را اجرا می کنند که این ختم قرآن به یاد شهدا و اموات شرکت کنندگان نماز جمعه انجام می شود و در برخی از مصلی ها که تعداد نمازگزاران بیشتر است، بیش از سه دور ختم قرآن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «ختم قرآن در شش دقیقه» در مصلی های خراسان شمالی برگزار می شود

طرح «ختم قرآن در شش دقیقه» در مصلی های خراسان شمالی برگزار می شود