مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:302020-10-25اقتصادي

اصلاح موتورخانه های صنعتی و منازل اوسط شرکت گاز


سرپرست شرکت گاز لرستان از انجام طرح بهینه سازی و اصلاح موتور خانه های منازل و صنعتی خبر داد و گفت: شرکت ملی گاز برای اصلاح هر کدام از این موتورخانه ها مبلغ ده میلیون و 800 هزار تومان به مردم پرداخت می کند.

- کرم گودرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های منازل مسکونی و صنعتی از 23 مهرماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح می تواند صرفه جویی زیادی در مصرف گاز در لرستان ایجاد کند، افزود: در این طرح مردم می توانند با تنظیم مشعل موتورخانه، استفاده از رسوب گیرهای مغناطیسی و عایق کاری موتورخانه در این طرح شرکت کنند.

سرپرست شرکت گاز لرستان بیان کرد: شرکت ملی گاز برای اصلاح هر کدام از این موتورخانه ها مبلغ ده میلیون و 800 هزار تومان هزینه می کند همچنین در این طرح از وسایل ایرانی در راستای حمایت از تولید داخل استفاده می شود.

گودرزی با اشاره به اینکه برای ثبت نام مردم در این طرح در تمام شهرستان های استان فراخوان داده ایم ، تصریح کرد: بر اساس اعلام آمادگی مردم ناظران شرکت گاز در محل حضور پیدا می کنند و ایرادات آن را مشخص کرده سپس تعمیرکاران اقدام به تعمیر و اصلاح موتورخانه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح موتورخانه های صنعتی و منازل اوسط شرکت گاز

اصلاح موتورخانه های صنعتی و منازل اوسط شرکت گاز