مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 03:552020-10-25ورزشي

2 اعزام هیأت سه گانه قم به لیگ و نخبگان ایران


رییس هیأت ترای اتلون استان قم از اعزام ورزشکاران قمی به رقابت های لیگ مردان و بانوان ایران و مسابقات نخبگان قهرمانی کشور خبر داد.

- محمدکاظم حججی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فعالیت ها و برنامه های اجرایی طبق تقویم سال 1399 فدراسیون و هیات های استانی ترای اتلون متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی، تا پایان مهر ماه در حالت تعلیق قرار داشت اما امیدواریم از دهه دوم آبان نخستین رویداد رسمی سال جاری را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ترای اتلون یک رشته المپیکی است و برگزاری مسابقات مختلف موجب حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته می شود، بنابراین به سهم خود تلاش می کنیم هم در استان قم و هم در سطح کشور هماهنگ با فدراسیون این رشته، برای بازگشت برنامه ها به حالت طبیعی و از سرگیری فعالیت های ترای اتلون در قالب لیگ و قهرمانی کشور کمک کنیم.

رییس هیأت ترای اتلون استان قم از دو اعزام این هیأت به رقابت های کشوری خبر داد و افزود: هیأت ترای اتلون (سه گانه) قم دهه دوم آبان ماه دو اعزام همزمان به رقابت های لیگ و قهرمانی کشور به مقصد تبریز انجام خواهد داد، در این اعزام هم ورزشکاران آقا و هم نماینده های هیأت در بخش بانوان به میدان می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 اعزام هیأت سه گانه قم به لیگ و نخبگان ایران

2 اعزام هیأت سه گانه قم به لیگ و نخبگان ایران