مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 01:002020-10-24اقتصادي

تولید فرآورده های آزمایشگاهی که ارزبری بالایی به دنبال دارند


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس دسته ای از پلیمرها را برای کاربردهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی تولید کردند که تاکنون وارداتی بوده و با توجه به نوسانات ارزی امکان واردات آن ها کاهش یافته است.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس دسته ای از پلیمرها را برای کاربردهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی تولید کردند که تاکنون وارداتی بوده و با توجه به نوسانات ارزی امکان واردات آن ها کاهش یافته است.

حامد دائمی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تاکنون 100 محصول در این شرکت به تولید رسیده است، گفت: در حوزه مواد پلیمری حدود 60 و در حوزه کوچک مولکول بیش از 30 محصول عرضه شده است.

وی با اشاره به تولید مواد پلیمری حد واسط با بیان اینکه ما تنها شرکتی هستیم که این نوع مواد را تولید می کنیم، اظهار کرد: با توجه به نوسانات ارزی امکان خرید این مواد از خارج برای کشور مقدور نیست؛ از این رو آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی که با این مواد سروکار دارند، فعالیت های تحقیقاتی آنها محدود خواهد شد.

بنابراین تولید این مواد در دستور کار ما قرار گرفت و توانستیم این مواد را با هزینه 20 تا 30 درصدی نمونه خارجی تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فرآورده های آزمایشگاهی که ارزبری بالایی به دنبال دارند

تولید فرآورده های آزمایشگاهی که ارزبری بالایی به دنبال دارند