مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 23:452020-10-24اجتماعي

راه اندازی مرکز یادگیری معلم/ اعلام فراخوان اشتراک تولیدات معلمی در آینده نزدیک


مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن اعلام جزییات راه اندازی مرکز یادگیری معلم از اعلام فراخوانی در آینده نزدیک برای اشتراک گذاری تولیدات محتوایی معلمان خبر داد.

- مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن اعلام جزییات راه اندازی مرکز یادگیری معلم از اعلام فراخوانی در آینده نزدیک برای اشتراک گذاری تولیدات محتوایی معلمان خبر داد.

محمدابراهیم محمدی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: مرکز یادگیری معلم ایجاد شده است تا بتواند به معلمان در زمینه ارتقای سواد رسانه ای، تولید محتوا و آموزش در وضعیت کرونایی کمک کند.

وی افزود: این مرکز که در دل شبکه رشد قرار دارد سعی کرده به معلمان کشور در بخش های مختلف و رفع نیاز آنها به آموزش های لازم ارائه خدمت کند.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه ارائه آموزش های برخط، آموزش تولید محتوای برخط و اشتراک گذاری نمونه تدریس های برخط در مرکز یادگیری معلم دنبال می شود گفت: درباره روش تدریس برخط محتواهای مختلفی که می تواند برای معلمان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای به نحوی به کار بیاید و آن ها را از حضوری فیزیکی در کلاس بی نیاز کند در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز یادگیری معلم/ اعلام فراخوان اشتراک تولیدات معلمی در آینده نزدیک

راه اندازی مرکز یادگیری معلم/ اعلام فراخوان اشتراک تولیدات معلمی در آینده نزدیک