مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 21:252020-10-24اجتماعي

چه مکان هایی در کرمان دوباره تعطیل شدند؟


جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر این مطلب که هرگونه برنامه ای در آرامستان ها نیز به مدت 2 هفته ممنوع است، اظهار کرد: در کرمان به عنوان یک استان ترانزیتی امکان بستن تمامی مسیرها و ممنوعیت های جاده ای وجود ندارد اما از ورود کاروان های مختلف .

- ایسنا/کرمان جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر این مطلب که هرگونه برنامه ای در آرامستان ها نیز به مدت 2 هفته ممنوع است، اظهار کرد: در کرمان به عنوان یک استان ترانزیتی امکان بستن تمامی مسیرها و ممنوعیت های جاده ای وجود ندارد اما از ورود کاروان های مختلف از جمله راهیان نور جلوگیری خواهد شد.

دکتر محمدصادق بصیری شامگاه شنبه در گفت و گویی از اعمال محدودیت های جدید در استان کرمان خبر داد و افزود: تمام مقاطع تحصیلی مدارس همچنان تا 9 آبان ماه به شکل غیرحضوری برگزار می شود و درس های نظری دانشگاه ها و کلاس های آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان و تمام مراکز آموزشی باید به صورت غیرحضوری باشند.

وی خاطرنشان کرد: تا 2 هفته آینده استخرهای سرپوشیده، سالن های سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی در مساجد و مصلاهای ها، همایش ها، باشگاه های ورزشی، کافه ها و قهوه خانه ها، باغ وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه مکان هایی در کرمان دوباره تعطیل شدند؟

چه مکان هایی در کرمان دوباره تعطیل شدند؟