مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 19:052020-10-24بين الملل

ارتش یمن بر دو منطقه و مرکز اطلاعات نظامی «مأرب» تسلط یافت


ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور طی عملیات روز جمعه موفق به پیشروی در استان مأرب و سیطره بر مرکز اطلاعات نظامی دولت مستعفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته های مردمی یمن در تازه ترین عملیات خود علیه ائتلاف سعودی و نیروهای مورد حمایت آن در استان یمن، مرکز اطلاعات نظامی متعلق به آن ها را به تصرف خود درآوردند.

رسانه های جنبش انصار الله یمن که بخشی از دولت نجات ملی این کشور است دیروز به نقل از منبعی نظامی گزارش داده بودند نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مناطق نبعه و المدید و همچنین مرکز اطلاعات نظامی منطقه هفتم که در کنترل نیروهای دولت مستعفی بود، سیطره پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه الخبرالیمنی ، این منبع نظامی گفت که بعد از این پیشروی جنگنده های ائتلاف سعودی این مناطق را بشدت بمباران کرده است.

پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان مأرب  (شمال شرق) در حالی صورت می گیرد که دولت مستعفی به ریاست منصور هادی مدعی شده است که توانسته جلوی پیشروی های نیروهای دولت نجات ملی را بگیرد.

برخی منابع یمنی می گویند دور جدیدی از درگیری های شدید بین دولت مستعفی و دولت نجات ملی یمن در استان مأرب، چند روز بعد از آرامش شکننده در جبهه ها و به دنبال پیشروی نیروهای دولت مستعفی در استان جوف آغاز شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن بر دو منطقه و مرکز اطلاعات نظامی «مأرب» تسلط یافت

ارتش یمن بر دو منطقه و مرکز اطلاعات نظامی «مأرب» تسلط یافت