مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:002020-10-24سياسي

وزیر فرهنگ: نهیب رهبری را تا سال 1400 از یاد نبریم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرمت هتک رییس جمهوری صراحت و تاکید لازم و روشن را داشت، از نمایندگان مجلس و دیگر منتقدان دولت خواست «این هشدار و نهیب» را تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 1400 از یاد نبرند.

سید عباس صالحی روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «سخنان رهبری در حرمت هتک رییس جمهوری صراحت و تاکید لازم و روشن را داشت.

از معاندان نظام و ایران انتظاری نیست اما برخی از دوستان انقلاب و کشور تغییر رویه خواهند داد؟ تا 1400 این هشدار و نهیب را از یاد نبریم.

» رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز شنبه در دیدار حضوری با رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رییس جمهور و هتک حرمت ایشان تاکید کردند: «هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

» ایشان با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام درونی در کشور، به اقدام اخیر برخی‌ها در مواجهه با دولت و شخص رییس جمهور اشاره کردند و گفتند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را بطور صریح اعلام می‌کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: نهیب رهبری را تا سال 1400 از یاد نبریم

وزیر فرهنگ: نهیب رهبری را تا سال 1400 از یاد نبریم