مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:252020-10-24ورزشي

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه: هنوز 9 کاندیدا داریم/ بی طرفانه عمل کرده ایم


دبیر هیات هیات فوتبال کرمانشاه با رد ادعای رد صلاحیت 12 نفر از مجموع 13 کاندیدای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گفت: مدارک سابقه مدیریتی هفت نفر از کاندیداها که ناقص بود را به فدراسیون ارسال کردیم و منتظر نتیجه نهایی بررسی سوابق خواهیم بود.

- دبیر هیات فوتبال کرمانشاه: هنوز 9 کاندیدا داریم/ بی طرفانه عمل کرده ایم ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات هیات فوتبال کرمانشاه با رد ادعای رد صلاحیت 12 نفر از مجموع 13 کاندیدای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گفت: مدارک سابقه مدیریتی هفت نفر از کاندیداها که ناقص بود را به فدراسیون ارسال کردیم و منتظر نتیجه نهایی بررسی سوابق خواهیم بود.

طیب صفری در نشستی خبری که عصر امروز(سوم آبان) به منظور شفاف سازی روند انتخابات ریاست هیات فوتبال استان و پاسخگویی به برخی از حواشی این روزهای این انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه 13 مهر دوره چهار ساله ریاست هیات فوتبال استان به پایان می رسید، لذا از اوایل مردادماه فرآیندهای مقدماتی برای برگزاری انتخابات را در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: یکی از مسایلی که در همان ابتدای شروع کار با آن مواجه شدیم، این بود که آیا بازنشستگان هم می توانند به عنوان کاندیدا برای این انتخابات ثبت نام کنند، یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه: هنوز 9 کاندیدا داریم/ بی طرفانه عمل کرده ایم

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه: هنوز 9 کاندیدا داریم/ بی طرفانه عمل کرده ایم