مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 16:452020-10-24سياسي

آماده باش ستاد مدیریت بحران رباط کریم


در پی وقوع زلزله در حوالی آوج رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رباط کریم از اعلام آماده باش اعضای ستاد مدیریت شهرستان برای ارائه خدمات احتمالی مورد نیاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فار ، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم عصر امروز در خصوص آماده باش ستاد مدیریت بحران در پی وقوع زلزله 5.

4 ریشتری در مرز استان های قزوین و همدان که لرزش آن در برخی مناطق شهرستان احساس شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام ششمین جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور روسا و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد در مهر ماه، در محل فرمانداری برگزار شد، تمهیدات لازم برای وقوع حوادث غیر طبیعی را پیش بینی نموده اند، و از این جهت مشکلی در شهرستان برای رویایی با بحران نداریم.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم، بر ضرورت آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با بحران های احتمالی گفت: اکنون تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در آماده باش کامل قرار دارند و اعضای ستاد مدیریت بحران تا صبح روز دوشنبه در محل خدمت خود حاضر خواهند بود تا در صورت بروز هر گونه حادثه در کم ترین بازه زمانی ممکن در محل حادثه حضور و خدمات لازم را به شهروندان ارائه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد مدیریت بحران رباط کریم

آماده باش ستاد مدیریت بحران رباط کریم