مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 16:052020-10-24سياسي

روایتی متفاوت از موفقیت های بانوی نمونه کشاورز در مازندران


زری طاهری پرکوهی نمونه و برتر شدن در حوزه ای نشان از سخت کوشی و تلاش دارد! نشان از برنامه گذاری برای رسیدن به هدف مقرر، این فرد غیرت مندی و اراده ای مصمم دارد، به شخصی که این ویژگی ها را کسب کند الگو و نمونه می گویند.

امروزه برترین ها و نمونه ها را تنها در رسانه های جمعی و در میان افراد معروف نمی توان دید، شاید در چند قدمی ما، در شهر، حتی روستا افراد نمونه ای وجود دارند که هر روز بر موفقیت شان افزوده می شود و حتی نزدیکان شان متوجه این موضوع نیستند.

این بار با خودمان گفتیم، چقدر خوب است به معرفی این افراد بپردازیم تا افراد بیشتری را باخبر کنیم، که نمونه ها در کنار ما هستند، تنها باید دید و آموخت؛ در این راستا به سراغ یک باغدار خانم نمونه، جوان، تنها باغدار زن نمونه رفتیم، متن زیر حاصل گفت وگوی فارس با این بانوی نمونه مازندرانی است.

فاطمه شبستانی بانوی باغدار نمونه، 44 ساله اهل روستای زاغمرز از توابع شهرستان های نکا و بهشهر بوده که مدیرعامل شرکت تعاونی گاومیش داران میانکاله بهشهر نیز هست، وی که از دوران کودکی اش که در باغات و زمین های کشاورزی گذشت، می گوید؛ من در خانوادهای به دنیا آمدم که شغل شان کشاورزی است، تنها 6 سال داشتم که به همراه خانواده برای کار در زمین کشاورزی حاضر می شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت از موفقیت های بانوی نمونه کشاورز در مازندران

روایتی متفاوت از موفقیت های بانوی نمونه کشاورز در مازندران