مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:352020-10-24پزشكي

توضیحات استاندار در مورد وضعیت پر خطر کرونایی در مسجدسلیمان


استاندار خوزستان با اشاره به نبود بیمارستان برای لالی و اندیکا، گفت: اگر آمار این دو شهرستان لحاظ شود، شهر مسجدسلیمان از وضعیت پر خطر کرونایی خارج خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: ستاد ملی کرونای کشور در خصوص 46 شهرستان پر خطر این بیماری از جمله شهرستان مسجدسلیمان تصمیم گیری می کند و روز دوشنبه این تصمیم ها ابلاغ می شود و آنچه هست، بی شک اعمال خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولان بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان به تازگی اعلام کردند که تعداد بیماران ما نیز دو شهر لالی و اندیکا را در بر می گیرد اما جمعیت این دو شهر در آمار کرونایی نادیده گرفته شده و فقط به جمعیت شهر مسجدسلیمان در آمار این بیماری لحاظ شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دو شهر لالی و اندیکا بیمارستانی ندارند، افزود: اگر آمار این دو شهرستان لحاظ شود، شهر مسجدسلیمان از وضعیت پر خطر کرونایی خارج خواهد شد.

شریعتی تأکید کرد: دستور داده شد که دانشگاه علوم پزشکی استان این وضعیت را بررسی کند و اگر حرف مسئولان بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان صحت و درست باشد، این شهر از وضعیت پر خطر کرونایی خارج خواهد شد.

وی بیان کرد: تا هنگامی که این مسئله روشن و قطعی شود و دانشگاه علوم پزشکی بررسی های خود را انجام دهد، پروتکل های بهداشتی و قوانین مربوطه به وضعیت پر خطر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات استاندار در مورد وضعیت پر خطر کرونایی در مسجدسلیمان

توضیحات استاندار در مورد وضعیت پر خطر کرونایی در مسجدسلیمان