مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:352020-10-24اجتماعي

کیفیت یادگیری مهم ترین اصل آموزش است


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مهار اتلاف آموزشی در کشور نیازمند کوششی فراگیر و همه جانبه است، گفت: کیفیت یادگیری مهم ترین اصل آموزش است.

- ایسنا/مازندران معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مهار اتلاف آموزشی در کشور نیازمند کوششی فراگیر و همه جانبه است، گفت: کیفیت یادگیری مهم ترین اصل آموزش است.

اسفندیار نظری در کارگاه آموزشی موقعیت های یادگیری مدارس دوره متوسطه که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بهشهر برگزار شد، با بیان این که اتلاف آموزشی یا افت تحصیلی مفهومی فراگیر است و شامل انواع مختلف پدیده هایی می شود، گفت: اتلاف آموزشی موجب می شود دانش آموز از دسترسی به اهداف آموزشی باز بماند و در عمل زمینه ناکارآمدی در تأمین انتظارات خانواده ها و دولت ها از تأسیس آنها را فراهم می آورند.

وی نخستین شاخص افت تحصیلی را معرف کودکانی دانست که لازم التعلیم هستند که امکان ورود به پایه ی ابتدایی را به دست نیاوردند و افزود: این اتلاف (بازمانده از تحصیلی) موجب افزایش بی سوادی می شود.

در دوران دهکده جهانی و عصر فن آوری ارتباطات و اطلاعات، تبعات یک فرد بی سواد مطلق هم برای فرد و هم جامعه بسیار سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت یادگیری مهم ترین اصل آموزش است

کیفیت یادگیری مهم ترین اصل آموزش است