مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-24سياسي

حجت الاسلام صدیقی: مقاومت راه تجربه شده تاریخ پاکان عالم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران طی سخنانی خطبه گونه اظهار داشت: طی این 40 سال کسانی که در داخل عوامل آن ها و تربیت شده آن ها هستند و فکرشان ساخته و پرداخته دانشگاه های غرب است و ذوب در جهان لیبرال و سکولار هستند، - خطیب جمعه تهران با بیان اینکه کسانی که در داخل عوامل غربی ها هستند طی این 40 سال مدام بر طبل سازش می کوبند، گفت: مقاومت راه تجربه شده تاریخ پاکان عالم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران طی سخنانی خطبه گونه اظهار داشت: طی این 40 سال کسانی که در داخل عوامل آن ها و تربیت شده آن ها هستند و فکرشان ساخته و پرداخته دانشگاه های غرب است و ذوب در جهان لیبرال و سکولار هستند، مدام تبلیغات کرده اند که تا کی مرگ به آمریکا بگوییم و بیاییم با این ها سازش کنیم.

وی افزود: امروز هم بر طبل سازش می کوبند، این تبلیغات و این فضاسازی روانی در این اوضاع سخت اقتصادی تحریف انقلاب و تحریف دین بود.

برای این که این ها عملا نشان دهند این ها اهل منطق نیستند.

حتی اجازه داده شد مذاکره ای صورت بگیرد، ولی نتیجه اش را هم در زمان دموکرات ها و هم در زمان این رییس جمهور شرور ملت ایران به خوبی درک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام صدیقی: مقاومت راه تجربه شده تاریخ پاکان عالم است

حجت الاسلام صدیقی: مقاومت راه تجربه شده تاریخ پاکان عالم است