مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-24سياسي

چاپ اعلامیه ترحیم در قزوین ممنوع شد


جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: از امروز سوم آبان چاپ اعلامیه ترحیم در قزوین ممنوع است اگر اعلامیه ای چاپ یا در فضای مجازی منتشر شود اداره کل فرهنگ و ارشاد باید پاسخگو باشد.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: از امروز سوم آبان چاپ اعلامیه ترحیم در قزوین ممنوع است اگر اعلامیه ای چاپ یا در فضای مجازی منتشر شود اداره کل فرهنگ و ارشاد باید پاسخگو باشد.

منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونا در استان قزوین که امروز شنبه سوم آبان در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: کرونا درمان قطعی ندارد و دولت امکانات مورد نیاز استان را فراهم آورده است اما آنچه که در مقابله با کرونا دارای اهمیت است خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی است.

وی افزود: مردم باید کرونا را جدی بگیرند، در حال حاضر اگر ما تمام امکانات دولت و کارمندان دولت را به عنوان بازرس در اختیار بگیریم باز نمی توانیم بازارگردی مردم را جمع کنیم، بازرسی صورت گرفته نشان می دهند که مردم بازارگردی را کنار نمی گذارند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار کرد: مراسمات ترحیم به صورت چشم و هم چشمی درآمده است، نوعی مسابقه در برگزاری مراسمات ختم و عروسی در قزوین رخ داده است، در حالی که پیش از این نیز برگزاری مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ اعلامیه ترحیم در قزوین ممنوع شد

چاپ اعلامیه ترحیم در قزوین ممنوع شد