مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-24سياسي

استکبارستیزی مهم ترین آرمان انقلاب/طلاب و روحانیت جریان ساز باشند


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه استکبارستیزی مهم ترین آرمان انقلاب بود است، گفت: روحانیت و طلاب باید در این زمینه جریان ساز باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با طلاب جوان و انقلابی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به مشارکت مردم و به رهبری امام خمینی به ثمر نشست، اظهار کرد: در طول 41 سال گذشته وجود همین مردم سبب حفظ انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه ریزش برخی چهره های انقلابی در این سال ها نتوانست خدشه ای به حرکت انقلابی ملت ایران وارد کند، افزود: یکی از اقداماتی که روحانیت و طلاب باید انجام دهند نقش اراده مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب را برای جامعه تبیین کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان اراده مردم را پشتوانه ای بزرگ برای آرمان های انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: یکی از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید در حوزه تبلیغ به موضوع استکبار ستیزی ملت ایران تأکید شود، گفت: در این میان نقش روحانیت و طلاب در برجسته کردن تفکر استکبار ستیزی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی مهم ترین آرمان انقلاب/طلاب و روحانیت جریان ساز باشند

استکبارستیزی مهم ترین آرمان انقلاب/طلاب و روحانیت جریان ساز باشند