مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-24سياسي

نیروهای مسلح، باعث افتخار کشور هستند


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند، گفت: دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم؛ امروز، - فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند، گفت: دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم؛ امروز، در هر شرایط و ماموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیات همراه که برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد ناجا انجام شد، با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) و با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، اعیاد ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، گفت: خدا را شاکریم که در آخرین روز هفته نیروی انتظامی میزبان فرمانده ای مردمی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا، افزود: پیام ایشان موجب ارتقاء روحیه ما و همه نیروهای پلیس شد؛ همکارانم از دورترین نقطه تا بازنشستگان، به وجود خود افتخار می کنند و توفیق سربازی ولایت را غرور آفرین می دانند.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در هفته نیروی انتظامی ادامه داد: هدف ما در این هفته، ارائه خدمات بیشتر به مردم و رسیدگی بیشتر به امور کارکنان ناجا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح، باعث افتخار کشور هستند

نیروهای مسلح، باعث افتخار کشور هستند