مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-24اقتصادي

روسیه یک سال دیگر روبل دیجیتال را عرضه می کند


رییس کل بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که این کشور احتمالا از پایان سال آینده میلادی طرح آزمایشی روبل دیجیتال را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، الویرا نابیولینا، رییس کل بانک مرکزی روسیه، اعلام کرد که احتمالا طرح  پایلوت استفاده از روبل دیجیتال از پایان سال 2021 در این کشور آغاز خواهد شد.

وی گفت چشم انداز معرفی روبل دیجیتال در آینده نزدیک بسیار نزدیک به واقعیت است البته پیش از آنکه بانک مرکزی اقدام به آغاز طرح پایلوت کند تا پایان امسال بازخوردها را دریافت خواهد کرد و پس از آن این بازخوردها را تحلیل کرده و سازوکار مربوط به این طرح را شکل خواهد داد.

نابیولینا افزود ما معتقدیم که باید یک دوره آزمایشی با حضور تعداد محدودی از کاربران برای بررسی کارکرد در همه حوزه ها و درک نحوه عملکرد و کار با آن اتفاق بیفتد.

وی گفت به اعتقاد ما امکان اجرای این پروژه پایلوت احتمالا تا پایان سال آینده میلادی فراهم خواهد شد و زمانی که ما نتایج آن را می بینیم می توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

نابیولینا در پاسخ به این سوال که آیا عرضه روبل دیجتال در آینده نزدیک امکان پذیر است گفت این مسئله در آینده نه چندان دور متصور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه یک سال دیگر روبل دیجیتال را عرضه می کند

روسیه یک سال دیگر روبل دیجیتال را عرضه می کند